APRIL 19

hej hej 
 
nu har halva maj gått men här kommer april inlägget iallafall 
 
 
 
• Var på klassittning och det var tema "URSÄKTA, kommer direkt ifrån.." tar pris för sämsta utklädnad :) 
 
 
• Asså april har bjussat på OTROLIGT väder. Palla att man blir så påverkad och beter sig nykärt så fort solen är framme. 
 
 
• (HAHA asså vilket snussmile på denna bilden.) MEN vi var i GBG och det var så mysigt. <3<3 
 
 
• HAHAH vad i hela 
 
 
• Helvete vad mitt hår växer???? Det är..... ovant? vet inte om jag gillar det. Känner mig som 12 
 
 
 
😎 Ett litet utdrag ur vår teaterföreställning haha. FAN va man tragglat med den här sjuka jävla texten. 
 
 
• En influencer gifte sig och hade EBBA som vigselförättare??? Och det får man ha tycker jag. Ebba är ju en otrolig person. MEN om man som offentlig person har en vigselförättare som har så TYDLIG(!!!!!!!) politisk åsikt så får man väl ändå ta lite ansvar för sitt val. Inte kringgå det? Skapa utrymme för lite jävla disskusion istället.
 
 
• hej hej nu ska röven solas 
 
 
• MJARÅ, man säger inte nej till lite vin i hamnen. 
 
 
• Kände mig så gullig den här dagen kmr jag ihåg 
 
 
• TACKAR TACKAR för att Helsinör ligger 20 min från HIBBIE. 
 
 
• Vi har pratat om Abusters i skolan, ett företag som gör parodi av stora företag/normer. Tyckte den va så.... bra? FNISSADE högt. 
 
• JA MEN DET ÄR OTROLIGT? Helvete vad min mage är ett ständigt samtalsämne :)))) trött på det :)))) borde :) gå :) till :) doktorn :) 
 
 
• hihihiihh den föreställningen var jag med i 
 
 
• Strider detta mot GDPR NU IGEN? Blir åtalad snart. MEN.
Jag gick fram till en kille på ett liksom chill bar-ställe och frågade efter hans nummer??? 
Och sen byggde vi pussel tsm. Fan va vettigt det är ändå, att följa sina impulser lite mer. SÅ LESS på att jag som tjej typ inte förväntas vara intresserad? Eller har liksom en känsla av att jag ska dissa och avvisa? Och det gör man ju. Men jag visar ju inte intresse så ofta, alltså tar första steget och sånt. Typ går fram. Försöker ju som synes bli bättre på detta. Våga ta kontakt och våga bli dissad heheh :)))))
 
 
 
 
• Vad mycket vin vi druckit i april ser jag nu 
 
 
JA men det var det. 
Va trevligt det varit. 
Maj har hitills varit MYCKET trivsamt  och trevligare ska det bli. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0