Maj 2019

Hej gosisar 
 
Här kommer maj, i vanlig ordnig när hälften av nästkommande månad redan gått. JAJA. Ni får se det som en hälsosam försenig, det betyder att jag LEVER och MÅR. 
 
 
 
• Jag åkte på utflykt. Va det ens denna månaden? Minns inte ens. En enda röra bland mina mobilbilder just nu. 
 
 
• Kolla så nöjd en va här va, i kvällssolen!!! 
 
 
• Mina gosemos har varit och hälsat på i HBG. Älskar fan besök från hemstaden, finns inget som ger mig mer lugn i kroppen. 
 
 
 
 
 
• HAHA ja här ser man ut som far sin. 
 
 
• Jävla bra klädflow jag haft denna månad va 
 
 
• Kolla ba 
 
 
• Den här galningen badade dagen innna vi åkte till Bali. 
 
 
 
• FÖR SEN VA, drog vi till BALI och jävlar va gött vi haft det. 
 
 
• MMMMH några såna här har väl runnit genom strupen. 
 
 
• HAHA den här galningen alltså. Tycker barn är så jobbiga??? Undrar verkligen när jag ska känna önskan om att skaffa egna?? 
 
 
• Känner så mycket för det första stycket på den här sidan? Vet inte varför. Kanske för att jag har en inneboende skräck för att mina föräldrar en gång ska dö. 
 
 
• Bästa jävla stället vi bodde på. ÄLSKAR att ha uteplats. 
 
 
 
 
• Och när de levererar denn frukosten så blir man ju ej ledsen. 
 
 
• Här är jag igen hej hej 
 
• HÖHÖ. Vilket jävla tok. 
 
JA MEN SÅDÄR VA. 
 
Nu sitter jag på ett tåg hem mot Västerås. Mellanlandade några dagar i Helsingborg. 
Fast i Töreboda är vi också. Och jag har hamnat brevid en alkis som gaaaaaapar. mjodåååå, nu börjar sommaren hörrni, FAN VA PEPP JAG E. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0