Juni 2019

HEEEJ 
 
Här kommer JUNI, håll i er<33 
 
 
• Vi levde vidare på Bali även i Juni, bla här när vi dansade på en strand till gryning 
 
 
• Och här, när vi chillade vid poolen en hel dag 
 
 
 
• Och här när vi åt en burgare som va så stark att det sved i stjärten sen :))) 
 
 
 
 
 
• <333
 
 
• MMMM här mådde man det gjorde man 
 
 
• HIHI <3
 
 
• GODA FRULLLES finns det på Bali det är en sak som är säker!!!!! 
 
 
• Sen kom jag hem till Vässan och har hängt mycket med den här idioten, fan va kul vi har tsm 
 
 
• MUHUHIHI <33333333 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
• Sen hade jag och den här briljanta midsommar och 25 års fest i ett. SÅ mysig kväll <3 
 
 
• ÄLSKLINGAR <3 
 
 
• MEN ASSÅ den här då, äntligen fick man komma hem och hänga lite med vilden 
 
 
• Gosen och jag när vi hängde i HBG ett par dagar efter Bali. 
 
 
• SJUKASTE när jag hittade den här bilden och insåg att jag är lik min mamma. Alltså en kopia! Har hela livet trott att jag är lik pappa, så hittar man denna och ba näääää tror inte det va. 
 
 
JA MEN DET VA DE HELA. Kul att ni är här, det gör mig glad, puss. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0