Januari 2019

HÄLVÄTÄ vad jag är trött på regn????? Alltså 95% av min vakna tid tänker jag medvetet och icke medvetet på väder. Det är snö i hela f*cking Sverige förutom i Skåne. Fan va Skåne är glorifierat alltså, STÖRT fint på vår och sommar men alltså resterande tiden SUGER det??????? Har verkligen blivit en person som är besatt av väder, vem har jag blivit :))))))) 
 
• Såhär känner jag mig typ varje dag just nu :) 
 
 
• Har tröstshoppat ett par jättefina byxor, de syns nästan på den här bilden 
 
 
 
 
• Har någon missat att Kenza är gravid? haha nej tänkte väl det. Man kan tro att jag också är det :) HAHA är detta att gå över någon slags gräns? NU IGEN. Vill typ lägga upp detta på instagram men min humor verkar alltid va på gränsen till inte okej. HEEEEEEH. 
 
 
• Hittade den här gamla godingen. Saknar djur mer än vad jag saknar solen. 
 
 
• Se på mä 
 
 
• :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
 
 
• Jag gjorde ett knivställ och alla knivar passade inte riktigt haha. Fan då. 
 
Mja, 0 % content igen. Men vafan ska man göra då?????? Har ba slutat dokumentera mit liv, det likom bara pågår, och det är så sjukt tråkigt just nu haha. Haft en 18-årsfylla. Hånglat på ett dansgolv. H.e.r.r.e.g.u.d :)) Det har jag inte gjort sedan 2015 :)  
 
Jaja, förlåt för min attityddddddd men låt määää. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0