MAJ

Japp! Det är 7 juni så jag är lite sent ute me knooooow. Men här kommer det efterlängtade maj inlägget. Jag vet att ni har väntat. KÄNNER MIG SÅ PEPPAD PÅ LIFE JUST NU! (!!!!!!!) vågar till och med skriva det utan att vara rädd för att det ska tas ifrån mig. Jag måste sluta romantisera melankoli, det finns nog inte så mycket att hämta där ändå. 
 
• Okej. Nu ska jag berätta. Jag har börjat dricka vatten. Eller. Jag har snarare slutat med att dricka orimligt lite vatten på en dag. Jag har nog levt på ca 2.5 dl per dygn innan. Helt sjukt lite när jag tänker på det. + 5 koppar kaffe vilket bara är sinnes vätskedrivande????? Bra sak iallafall, tog ba ett år av tjat från Martin innan jag förstod.
 
n. 
 
• Kan vi please prata om grejen med att folk har mage att kommentera hur andra människor ser ut? Det gör mig lite smått galen. Får man det? Vill läxa upp hälften av alla jag träffar på en vanlig dag om vad som är rimligt att säga till en person och ej? NEJ det är inte okej att kommentera någon annans vikt ÄVEN om personen i fråga är smal. OBS det va inte jag som fick denna kommentaren.
 
Men jag har då fått kommentarer om allt möjligt relaterat till mitt utseende att jag gått in i någon jävla "vill inte finnas till - tillstånd" Reslutat: Jag har 2 av 4 gånger jag ska ut på krogen senaste månaden gråtit på mitt hallgolv i 10 min för att jag inte vill finnas. Nej inte att jag inte vill finnas. Det vill jag, men jag vill inte synas. Jag vill inte bli dömd för hur jag är sminkad, hur jag har håret eller hur jag klär mig. Nej nej nej nej nej nej.  Förstå mig rätt nu. Jag blir även tokig på BRA kommentarer, ojoj, jadå detta kan få igång folk. HUR kan man inte tycka att en komplimang är en bra sak??? Jo det ska jag tala om. FÖR JAG VILL INTE BLI BEMÖTT OCH BEDÖMD BASERAT PÅ MITT UTSENDEE. Håll käften bara. Säg ingenting om vi inte känner varandra. Och nej, bara för att vi träffas varje dag på en arbetsplats så känner vi inte varandra. Har du ingenting bättre att säga? Nej men varsågod och knata vidare, vi behöver inte konversera bara för att vi sätter våra små tassar under samma tak varje dag. GUD. Och jag jag tänker generalisera nu MEN 60 talistera är fasen värst när det gäller att berätta vad de tycker om andra människor utseende, how come?????
 
 
•Jag är ju helt fantastisk. Älska mig. 
 
 
• Anledning #1 till att ha en pojvän: han knyter dina skor. ♥
 
 
• BABYGIRL  och jag vandrade lit'. Mest gick vi vilse och sen målade vi dalahästar. Love her. 
 
 
• HAHA ska vi börja kalla den här bloggen "bilder på therese & martin" till och med jag blir ju trött på oss.
 
 
• Här försökte en va lite nyttig vettni!! Mycket goda dock, eller nä, nu överdrev jag. Men med mycket sås blev det bra och det såg fint ut. #instalike 
 
 
• Jag har ett tips till er 1# Ha en skitful bild på dig själv i hallen. Sen får en komma på egen anledning. Jag tror att jag mest ha den där för att det först va en kul grej - nu för att jag har lovat mig själv att aldrig ta mig själv på för stort allvar. Tycker det är en oattraktiv egenskap. Strävar emot. 
 
 
 
• Min kusin hade 30 års fest och jag tog ostiga bilder med Mr. 
 
Månades plus 
Jag har flyttat till en liten lägenhet på landet, här finns hästar, översociala katter, tystnad och människor från Norrbotten. Är inte det drömmen, så säg.
 
Är så frukansvärt peppad på juni. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0