Och jag tror att du glömt vem du var.

Vad händer då egentligen? Undrar ni? Jag med faktiskt. Samlar ihop lite av de senaste dagarna här.  Jag har stampat lite på livet den här veckan. Åkt långa bilresor till 90% sovande och senare gnuggat misstag i ansikten (dumt men behövligt ibland.). Tränat(!!!)Och vi såg våra liv rasa samman i samband med matte B kursens start idag. (TYP) När vi startade denna terminen med att få tjugofem sidor att plöja igenom på lite för kort tid. Vad ska man säga? Vi ba kör.Läser som en tok mitt emellan allt. Panik ringer Tove ibland och hänger på bibblan med coola typer och har värda disskussioner om hur snälla(dumma)och arga vi är. Bra va? Och jag känner mig lite helare. Tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0