Tio. Mina drömmar.

Åh. Jag är en fegis egentligen och är rätt dålig på att drömma. Tror jag. Eller. Jag är bra på att sitta på mattelektionerna, bläddra fram tio sidor och säga till Helene och Emma " Hit ska jag jobba idag". Fast i den fula verkligheten så hinner jag ju bara göra tre tal. Coolt.

Men det finns så mycket att drömma om på nå vis. Mitt stora fina hus jag ska ha när jag blir stor typ. Som är sådär lantligt, vitt och mysigt inrett. Med ett magiskt kök. Eller att jag ska lyckas med det jag vill lyckas med. Eller att jag ska hoppa fallskärm och bungy jump. Eller att jag vill ha en båtsman hund och göra storslagna saker i livet om och om igen. Eller att jag vill resa (trots att jag är hemmakär). Och så drömmer jag om att jag aldrig ska tänka "varför gjorde jag aldrig det" när jag sitter med min man (ska inte gifta mig men ändå) i vårat hus(fortfarande stort och lantigt såklart) i nåt braigt varmt land. 

okej. jag är bra på att drömma. jag ljöööög. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0