challenge

Blev utmanad av den här solstrålen. Så vad ska man göra liksom? 

1. Varför började du blogga?
Alla andra bloggade och för att go with the flow så började jag också. Har haft ungefär sju bloggar innan den här och den första hette nåt i stil med "tandställnigstrollet". Fett påhittigt liksom. Nu bloggar jag mest för att skriva av mig och lägga upp bilder. 

2. Vilka bloggar följer du?
Mina vänners bloggar och fotobloggar mest men också såna som gör lite ont i hjärtat.  Här är två jag följer löjligt slaviskt.
vardagsbrus enkelv

3. Vilken är din favoritfärg?
Svart! Den här "du har alltid svarta kläder" eller "oj har aldrig sett dig i rosa." hör jag ju rätt ofta.

4. Vilken är din favoritfilm?
The notebook kommer alltid vara min favorit film. Alltid. Och mysteriet på grevegholm såklart. 

5. Vilket land/vilka länder vill du besöka och varför?
Åh. Nya zeeland utan tvekan, ska hoppa bungy jump varenda dag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0