Let me live until I die.


Först så ville katten och jag önska er  en riktigt god jul. Hihaho.

Min favvo och jag kom ju på det braiga med den här nya braiga fjärrkontrollen jag fick idag.
Helt magiskt ju. WEOH. hahah.
Tomten kom över och hängde med peterssons en stund.
Världens bästa rimläsare?

Här försöker min braiga farbror öppnna det fina paktet jag slagit in till honom....med en gnutta silvertejp till hjälp.

det här smilet måste försvinna från det där söta ansiktet.......
mammso♥
jomen såatte...jaha?

vi har för vana att spela tjugokronorsklappen och det är ju bra för man får sno julklappar av varandra.
Passar ju honom perfekt. HAHA.

Och ungefär så såg min julafton ut. Det enda som saknades va den där systern som är lite för många mil härifrån. godnattgodnatt♥

och nu är så att jag att texten inte riktigt vill vara på min sida. Men. Ni klarar er ändå hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0