Ett. Berätta om dig själv

Påbörjar en såndär blogglista idag. Pusslat ihop den har min broder Lenis gjort.  Jag har egentligen ganska nyligen berättat om mig själv här. Men jag tänkte ändå försöka knåpa ihop ett par saker jag förhoppningsvis inte har berättat tidigare.

ett. Jag använder bara påslakan vi haft i minst tio år (typ). För de är så mysiga och mjuka. Helst ska det vara nalle puh, pocahontas eller de 101 dalmatinerna.

två. Jag dricker helst varm o'boy till frukost och är så jäkla snuskig när jag äter frukost egentligen. Dräller och har mig. Mackrester blir det såklart på kanten av koppen, för jag doppar ju allra helst lite frusna runda mackor (polarisar) med bregott på i o'boyen.

tre. Och youghurt på mackor är himla gott tycker jag.

fyra. Jag skulle aldrig klara av att bo på ett internat eller liknande för jag är så himla beroende av att vara ensam när jag vill vara det.

och det va väl det för idag hurrni. Nu ska jag äta glass och sen lite fruktsallad. puss.

Kommentarer
Postat av: mallleeee

ettan och tvåan är så HÅRT barndomsminne att jag bara vill åka hem till dig för att få sova i pocahontaspåslakanen och doppa runda, frusna mackor tillsammans med dig. Typ, en av världens bästa saker.

2012-01-13 @ 22:24:03
URL: http://likethiz.devote.se
Postat av: Anonym

HEJ KOLLA IN PÅ MIN UTSEENDE BESATTA BLOGG!

DÄR FÅR DU VETA HUR DU FÅR DET PERFEKTA UTSEENDET!



www.utseendebesatt.blogg.se

2012-01-14 @ 12:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0