Music can change the world because it can change people.

Jag har samlat ihop ett par låtar här nedanför som jag har lyssnat mycket på under 2011. 

Veronica Maggio - Jag kommer
Maggios nya skiva var det enda jag lyssnade på ett tag. Den här skrek vi oss hesa till på gröna lund den där fina spetember kvällen.

Veronica Maggio - Mitt hjärta blöder
Jennie sjöng ganska ofta på den här låten i somras. Hon säger att hon hatar den och om jag börjar sjunga på den ska hon alltid förstöra den med cp sång.

Gyllene tider - Juni, Juli, Augusti
Varje gång någon sjunger på den här forstätter malle "september oktober november" och vi stirrar argt på henne.

Daniel Adams-Ray - Gubben i lådan
Den här påminner mig också om grönan.Och det va sååå jäkla coolt när Daniel spelade den här. 

Alphaville - Forever young
Den här lyssnade vi på miljoner gånger i somras. 

Avicii - Fade into darkness
Vi dansar så jävla coolt till den här låten. 

The lonley island - Motherlover
Den här förbanade låten alltså. Vi plockade flyghavre och malle skulle lära mig den här låten frfån början till slut. Kan den fortfarande inte. Sämst lärare. (:p) Dålig låt osv. 

Melissa Horn Jag saknar dig mindre och mindre
och ungefär precis när den här låten släpptes insåg jag att man kan lära sig att leva med saknad. Jag fick smula sönder mig själv och sedan gå vidare.

Damien Rice - 9
Och den här är 2011 för att det påminner mig om personen som lyssnade på den här låten. Den som krossade mer än vad som behövde krossas osv.

Save the world
Bra grejer det här. Svartån weoh.

Hobbie Stuart - Someone like you

Magnus Weideskog - Förlåt


Linnea Henriksson - Väldigt kär/obegribligt ensam
Kent - Utan dina andetag
Rihanna - We found love
Amanda Fondell - True colors
Håkan HellströmNu kan du få mig så lätt
Håkan Hellström - Vi två, 17 år
och tusen andra låtar också såklart. Lasse låtar. Men antar att det är självklart så jag skippade hans låtar. Vill ju inte tjata om honom allt för mycket - som Helene säger att jag gör.



Kommentarer
Postat av: lenelishuuus

P U S S

2012-01-02 @ 17:26:23
Postat av: Amanda

hej, vill du enkelt tjäna pengar på din blogg? det spelar ingen roll hur många läsare du har eller hur mycket kommentarer du får! klicka in på länken och läs dig till hur du ska göra! kram :)

http://ssmileyface.blogg.se/2012/january/vill-du-tjana-pengar-pa-din-blogghemsida.html#comment

2012-01-04 @ 23:59:49
URL: http://ssmileyface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0