OKTOBER

Hej amigos! Här kommer Oktober. Det går undan nu hurrni. Ska jag säga vad det bästa är? Om en månad börjar julkalendern. Ska tvinga alla i min närhet att äta lussebullar varje kväll i 24 dagar. 
 
 
• Ärligt nu, det jag saknar mest av allt med att bo hemma är närheten till djur. Mår så jävla bra av djur. Här har vi hittat ett café där det fanns en katt. Bästa stund i livet. 
 
 
• ÄTIT omåttlig mycket med chips. De lila är ju HELT MAGISKA??
 
 
• Har läst företagsekonomiska grundbegrepp denna månad. Kan meddela att de inte är supersexigt. 
 
 
• Typ såhär sexigt är det :) 
 
 
• MMMMMMMH. Skogen. DEN ÄLSKAR MAN JU. Saknar landet mycket. 
 
• Lite selfies i vanlig ordning va höhö
 
 
• TACOOOOOO mmmm. Ätit mycket middagar med vänner sedan jag flyttade hit. FAN va trevligt det är. NÖJD NÖJD NÖJD 
 
 
• Mjodå här är man också nöjd
 
 
• Haha prestationsångensten som jag STÄNDIGT kämpar med att trycka bort. Vägrar gå i in duktig-flicka-syndromet. VÄGRAR. 
 
• Haha mycket katter nu. Älskar att mamma sitter och skickar bilder på katten till mig. Min lille bästis. 
 
 
• SKÅÅÅÅÅÅNE slår fan alla. Det är vackert här. Men de tampas med så mycket andra problem. Lovar, det är inte bättre här än i det mindervärdeskomplexiga-västerås. Det finns mycket skavanker här nere också. :) 
 
 
• Har varit väldigt lugn denna månaden, gått hem tidigt å sånt. VAD HÄNDER? 
 
 
• Skojare man är va. 
 
 
• AAAAAH finns det något värre än att spara tvätt till det liksom tar slut på trosor? Okej har 200 st så det händer inte. Men det tar slut på BRA trosor och då blir liksom tvätthögen såhär STOR?
 
 
• Den här va SÅÅÅÅÅ god
 
 
• Balkongfika i oktober är helt fenomenalt.
 
 
• hej hej 
 
 
• Välkommen till Svergies blåsigaste(?) stad :))))))))) 
 
Min mormor fick äntligen frid denna månaden.♥♥
 
Har letat som en galning efter bilder som jag tog på henne sista gången vi sågs. Hittar dem inte. Det är fan inte rimligt att ta 1000 bilder i månaden, omjögligt att hitta något sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0