APRIL MAJ

 
Arbetar fortfarande stenhårt på att ej ta mig själv på för stort allvar. Går som synes ganska bra just nu. När jag ser denna tänker jag på hur min pappa skrattade högt när han såg mina snapchatvideos jag skickade innan jag tog denna. Han är fan källan till all min humor. <3
 
Klippte mä! Å färgade håret lila för att provocera äldre damer i kontorslandskap.
 
 
Dom här är så jävla guld. Här hade vi uteserveringspremiär!!!
 
 
Åkte till London!!!! BABY. Jävlar va konstigt det är - att en kan vara ifrån en vän så länge länge och sedan är allt som det alltid varit när en ses. 
 
 
Vi fick reda på att Avicii dött av en norrman på typsik engelsk pub. It's all so sad. Det känns som det högg tag i en hel generation att han inte längre finns. Jag la upp denna på instagram och skrev "du måste räddat mig typ tusen gånger" Vet inte om någon fattat att det var dubbel hyllning - till Helene å till Tim. 
 
MY OH MY YOU MUST HAVE SAVED ME ABOUT A THOUSAND TIMES. 
 
 
Ja jag har varit full - sue me. 
 
 
<3 
 
 
Dricka te med kompisar e bästa grejen 
 
 
Gick med de här jävlarna på hakan i en vecka??????
 
 
Josse fyllde år!!!!  Stor tjejjjj bjud fika i eget hem 
 
 
Det blev sommar?! Och jag gömde mig i skogen pga i så STORT behov av ensamhet vissa dagar? 
 
 
ALLTSÅ KOLLA PÅ NA - DRÖÖÖÖM
 
 
 
Hade det väldigt trivsamt i min ensamhet som ni ser 
 
 
Tror jag firade valborg här? Tror jag dansade med 18-åringar på klubb? 
 
 
Tar många sådana här, borde säkert skämmas. 
 
 
Hade ingen ångest här inte
 
 
 
Hur länge är detta kul? Tills jag är 25? 30? 
 
 
Tar också oförskämt många sådana här. 
 
 
Rosa pantern är väl ändå en fiffig drink? 
 
 
 
 
Badazzzz since 94 :p Var gött packad här, vi gick på klubb och efterfestade med random granne.(?)
 
 
<3
 
 
 
Glömde tvätten i tvättstugan i fyra dagar. Skämdes nå så outrgrundligt mycket. 
 
 
Varit på dejter. Här drack jag nervösöl precis innan - dubbelsnusade - men satt sedan på filt i tre timmar och drack cava - ändå bra betyg? 
 
 
Varit på växtmarknad!!!
 
 
 
Med den här pinglan!!!! Hur har jag ens levt ett liv utan henne???? 
 
 
Käkat chips med min 4 evah trogna följeslagare. (VÄRT ATT MINNAS ÄR: Att hon nästan slogs på krogen för ett tag sedan, det va VEEEEV. ) 
 
 
<333
 
 
<3333 assåååååå kompiiiiiisar hörrni, är så tacksam för dom. 
 
 
och för den här 
 
 
Löpt som fäen de här månderna - som resten av Sverige. Inte så orginell. MEN jävlar va kul det är. 
 
 
Det är konstigt att skriva om april och maj när hälften av juni redan gått. Jag mådde så bra de här månaderna - det syns ju. Jag har varit i ständig framåt rörelse - tagit steg i vad som tycks vara rätt riktning, tänkt att psykologbesöken är överflödiga, inte bakisdeppat, tränat, vaknat innnan klockan, somnat seeeeent. Känt LIVET i mig. 
 
 
 
Bästa brunchen ever. 
 
April & maj tar lätt priset som årets bästa månader. <3
 
 Men just nu ligger juni fan risigt till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0