Januari

 
•Janurai har varit rivigt. Det har gått i 110. Mestadels har jag repeterat samma mattetal 1000 gånger och sagt "vänta, kan du ta det där en gång till?" och druckit vin. 
 
 
•Här åt jag svamprisoni och det va gött
 
 
•Var i Romme med bästa tjejen<3333 assså måste verkligen åka mer skidor, det är så fruktansvärt kul!!!
 
 
•Katt katt katt 
 
 
•Det här va en så bra utgång, dom här tvååå <33333
 
 
•En dag när himlen bran värre än mitt inre höhö
 
 
 
•Internet sprängdes av detta. Rimligt! 
 
 
 
•Har försökt börja träna igen haha ja vet inte vad jag mer ska säga om det 
 
 
•Har haft så fruktansvärt r i s i g hy den senaste tiden. Det är så jävla drygt. Började ju med Maria Åkerberg i Augusti och det liksom ballar ba ur mer och mer? Kan sånt här bero på preventivmedel? 
 
 
•Gullkatten
 
 
•Geni-drag från chef! Har nästa bara BRA erfarenheter av FANTASTISKA chefer - vilket gör mig livrädd för att min ribba för vad en bra chef är - är skyhög. 
 
 
•Den här lilla lymmeln ska snart åka på berömd backpackerresa. Jag har varit så hård och kall inför det - fram tills vi sågs en kväll efter krogen. Ville gråta mot hans bröst i evighet. 
 
"Du är min bästa person på så många vis" 
Tänker: Jag dör utan dig. 
 
"Om du kommer hem, så kommer du inte lägre titta på mig som om du är kär i mig"
Tänker: Det gör mig livrädd.
 
Du är min bästa person. Ibland kan jag säga en mening och du förstår precis. Ibland kan jag säga 100 meningar och du fattar inte alls. Det är det som gör dig till min bästa person. Att det självklara är så knivskarpt självklart och det oklara så outrgrundligt svårt att förstå. 
 
Vet också att han gjort mig ledsen så många gånger. Att det hur som - utan resa eller ej - aldrig hade funnits någon annan utväg för oss. Men det känns tungt och ensamt att en person som på två sekunder kan avgöra hur jag mår, ska försvinna. 
 
 
•Avslutar januari med orimligt hög feber. Festligt. 
 
•Månadens +  
Mina kompisar. Är så jävla taksam för dem. Att de dansar med mig, diskuterar och dricker vin. Att de kommer hit och vattnar mina blommor och hjälper mig med matten. Att jag får gråta på deras soffor och att de ständigt är mina trogna följeslagare. 
 
•Månadens - 
Sjuket. Fifan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0