Februari

Hej kompisar, 
 
Här kommer februari, håll i hatt-fan. 
 
 
Kolla! Jag har köpt en ny soffa. Och det här är den enda bilden jag har på den. jaja. 
 
Tyckte jag va så jävla ful den här dagen. Tog denna som bevis. 
Kommit på att jag är svinrädd för is och min bae likadan. 
Hittade en asagammal klänning och kände mig skitsnygg i den. Tog denna som bevis. 
Läst klart Fornis bok. Höll med om typ hälften av det hon skrev, hälften bara bullshit. EN av de bästa sakerna jag läst kom dock ur denna bok. ÅNGEST ÄR INGEN RIKTIG KÄNSLA. Fattar ni? Ångest kommer bara från en riktig känsla. Varför har ingen berättat detta för mig????
Bra grej! Fick en flaska av mamma. Jag dricker en liten shot varje morgon för att hålla mig frisk. 
Nu har jag inte varit frisk så vet inte om detta är en bra sak egentligen haha.
Här är de nio grunkänslorna. SÅ jävla viktigt. Om en känner ångest kan en tänka på dessa nio känslor och så kan en ty placera sin ångest. 
Min babyboo fyllde 23 och vi var i Stockholm och mözzzzz. Me so lucky. 
 
 
Det va deeeeet. pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0