JUNI O JULI

Hej! Jag lever och mååååår. Nu ni, här kommer juni och juli för jag insåg att hela juli hade gått när jag skulle publicera detta. Talk about good sign, fan-tastiskt. 
 
 
 
•Började 1 juni med att springa Vårruset med kollegor, det var sjukt roligt! Och jag lyckades knata igenom de där jäkla 5 kilometrarna på 28 minuter trots att jag är i min sämsta form ever (överdriver inte ens) 
 
 
•Fammo fyllde 92 år. Det är andra året hon firar sin födelsedag utan farfar. Han brukade alltid plocka en bukett liljekonvaljer till henne på hennes födelsedag, vi gjorde det tillsammans i år. 
 
 
•Min lou lou speglar sig minst 50 gånger per dag. (överdriver inte här heller) 
 
 
•Här var vi midsommar fina och det här är den bästa bilden från kvällen... hahaha .. :( 
 
 
• Jag har haft min första riktiga = betalda semester ever. 3 veckor! Jag rivstartade med att åka till Norge med min trogna vapendragare. 
 
 
<3
 
 
•Här åt vi pizza på gräsmatta, mmmmmmh inget dumt i det. 
 
 
•Älskar den här melankoliska varelsen orimligt mycket. 
 
 
•Och justde! Jag tror inte jag berättat, jag bor på landet utanför Enköping ett par veckor under sommaren. Eller rättare sagt 8 veckor, det är fantastiskt. 
 
 
•Här finns katter, tystnad och människor från Norr, vad mer kan en ens begära? 
 
 
•  Ja ni ser rätt!!! Det är en liten ful äcklig fästning SATAN vad det är obehagliga så kryp alltså? Jag är så oansvarsfull som inte vaccinerat mig. 
 
 
•Detta är kyrkan i närheten av där jag bor, här tränar jag flera gånger i veckan. Det får mig att känna mig levande att vara omringad av så mycket död. 
 
 
•Vårt tappra försök till obligatoriska snapsvisor!!! Vi sjöng dem i regnet haha. LÖV sweden <3 
 
 
•Livets personer 
 
 
•Haha, jag har ju lovat mig själv att aldrig försöka att vara snygg, attraktiv behaga män med mitt utseende om jag inte själv verkligen vill det. Ex. mot Martin. Jag har fått kommentarer som "åh du dricker öl och snusar, sexigt" och "du är verkligen inte charmig" när jag snusar, så jag fortsätter med det för det verkar funka
 
 
 
 
 
•Och här får ni lite fabbbbb Norgebilder. Älskar Norge, det är obeskrivligt vackert där. Och vi klarade hela trippen till trolltunga. 2,2 mil och jag har aldrig någonsin velat bryta så mycket i hela mitt liv, men ALLTSÅ wow. Även detta klarade jag i min mest otränade form ever, TÄNK då vad jag kan klara med muskler i kroppen. 
  
NEXT UP: Juli 
 
 
•Mycket vackra. mmmmmmm
 
 
•Jag & bästa Calls var på Håkan i Örebro! Det var så mysigt! I Utomhuskonsert är alltid det bästa konserterna. 
 
•Hjärta. Fatta många gånger han räddat mitt krossade inre.
 
 
•Samma med den här personen. Fatta många gånger han räddat mitt krossade inre. 
 
 
•Pig och dräng 2017 levererade i vanlig ordning!  
 
 
•Hjärta dom.
 
 
•Den här folkdräkten har min farmor sytt helt själv. Alltså sytt, vävt broderat varenda liten detalj, det är helt sinnessjukt. 
 
 
•Hade årets bästa helg i Trosa, det var SÅ kul. 
 
 
•Bästa cheyen <3333
 
 
•Hehe tycker han e så lik Adam Pålsson på den här bilden. Bäbisen.
 
 
•WOOOOOP WOOOP!!!! Jag jobbar 3 veckor till och sen börjar jag plugga statsvetenskap på distans. Är peppad till det yttersta. 
 
 
•Trosagänget <3 
 
 
•Vi var på en liten familjeutflkt till en "grotta" i Säter. Jag har då trots mina bara 23 år sett mycket blått vatten, men detta var ändå det sjukaste. 
 
 
•Min babe å jag var på en lite kanotutflykt. Det var mysigt. Eld nära vatten är oerhört mysigt. 
 
 
•Ändå så mycket bra barndomsminnen härifrån, kommer alltid att älska det här stället. 
 
 
Sådär! Det är allt ni får. Min mobbe har haft det lite kämpigt med att synka med Iphoto. Ändå så ser ni väl att jag har haft 2 redigt trevliga månader? För det har jag. Nu kämpar jag på i 3 veckor till och sedan är det nya äventyr på gång.  Hadeeeee <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0