Mars

HEEEJ MINA TYP TRE TROGNA LÄSARE. HÄR KOMMER MARS:
Jag har haft den här listan i min mobil sen 2013. Skäms varje gång jag ser den. Jag är så socialt efterbliven när det gäller filmer och "klassiker". Har aldrig sett dem.
 
Här försökte jag göra ett seriöst försök till att stolpa ner vad jag kan tänka mig att plugga. Det slutade i 50 printscreens och mer ångest än innan. Har aldrig tidigare haft sån panik över skola/jobb/livet som jag har nu. Hatar att vara mittemellan. Ska jag? Borde jag? Vill jag? Får jag? 
Vill också ha en katt som heter Greger och ser CP ut. 
8 mars var det internationella kvinnodagen och jag tvingade min man att dyrka mig. Skoja. Han gör det frivilligt varje j-äv-l-a dag. 
Crazy cat lady. Smäller av vad söt. 
 
MMMMMMMMMMMH. ja, det är socker i dem och inga jävla dadlar. Käften. 
Har en ett mindre roligt jobb så får en skaffa sig kul på eget vis. Skattade åt denna i  15 min.
 
Gick på Skönheten & Odjuret med mor min. Tyckte så mycket om den. Och kollade på den tecknade i efterhand och tyckte ännu mer om den. Min syster tyckte att den var läskig när hon  var liten så jag har aldrig sett den pga hon skrek säkert och fick alltid som hon ville (love u) 
Vi har varit oense 95% av tiden denna månaden. Kan ändå aldrig få nog av honom.
Pappa och jag var i Romme en dag. Det var lite molnigt men HELT tomt i backen och det va så fruktansvärt roligt att åka skidor. HADE GLÖMT!!!! Ska komma ihåg och försöka åka varje år nu. 
Stel Nordea-konversation. HUR är detta ens möjligt? Fattar inte. Är detta inte typ en banks enda uppgift? 
GRYM PODD! Försökte få min man att lyssna på EXAKT detta avsnittet pga vi är inte ense ang detta. Tror han glömt bort det, men nu blir han nog påmind. (HEJ BÄBI) 
Var i Luleå med min bästisar!!!!! Vi bodde i en pyttelägenhet tsm en helg och det hade inte kunnat bli bättre!!!!<33333
Lel. Alltså detta. Mor min är borta i två veckor och far kan ej hantera. Katt-fan får svälta. 
Tbmlr vänligt att han börjat spela gitarr hehe. 
 
 
PÖSS & KRAM DET VAR MARS och det va ju trevligt. 
Har haft konstant känsla av velighet(?) osäkerhet hela jävla månaden. 
Det har bara känts tungt. Inväntar 15 april när det inte längre finns någon möjlighet att påverka sin framtid för ett tag. DET PRATAR I MITT HUVUD? Fattar ni, har långa konversationer i mitt huvud och väger saker som på våg HELA HELA tiden. Skriker och är arg och har migrän och gråter efter jobbet. Är fejk-glad och sen gråter jag i smyg när ingen ser.Hatar att bli j-ä-m-f-ö-r-d. Allt som är skit går över och förbi 
 
Det här blev ju ytterst otydligt. Jaja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0