Onsdag

Vad gör du just nu?

 Tittar på kaspar i nudådalen och dricker mjölk.

 

 

Var tror du att du är/gör om 1 år?

 Jag har dansat på studentflak, staplat mina sista steg på mitt gymnasium och jobbar för att senare kunna se världen. (?) framtiden ger mig ju ångest.

 

 

Vad ångrar du, om något, i livet?

 Jag tror inte på att ångra saker. Men om något, så ångrar jag att jag inte sagt ifrån när människor behandlat mig dåligt. Att knipa, vara tyst, tassa på tå och flyta med för att "tänk om någon tycker illa om mig" är så himla dumt.

 

Vilka 3 saker är du beroende av?

 Mjölk, Mobil och kreativitet. (om kreativitet får vara en sak) 

 

Har du någon dold talang?

Ni skulle bara veta. Kan göra festligaste grimarsen. 

Vad har du på dig just nu?
Raggsockor, långkalsoner, och fleecetröja. (fabuolös) 

 

Bästa skönhetsknep?
Sov, träna och drick vatten. (?)

 

Vilka är dina planer för ikväll?
zzzzZZzzzzZZ

 

Vad äter du helst inte?
Broccoli, uäk

 

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Nepp, men nära på snart :)

 

Bästa staden/landet du besökt
Bästa staden, Kos.
Och bästa landet, Thailand. 

 

Vilken kändis får du höra att du liknar?
Har fått höra av en person att jag är lik amanda seyfried. Då va både hon & jag fulla. Jag va fullast. Så det kan man ju tolka hur man vill. 

 

Tror du på gud?
Ne. (åh)

 

Vad är din största rädsla?
"Rädd att inte räcka till och bli ensam kvar."

 

Nämn en sak du aldrig provat på:
Hoppat tre gånger upp och ner med simglasögon på huvudet, i rosa peruk och simfötter på fötterna.

 

Hur/var vill du bo i framtiden?
Långt långt fram i framtiden. Innan jag blir pensionär, vill jag bo i en stor äldre villa, med vitmåladeväggar och trägolv och stora breda orginaldörrar. Ett stort och ljust kök och ett stort stort kökbord. 


puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

så mysigt att läsaaaaa.

2013-01-10 @ 00:59:19
URL: http://mondaymind.blogspot.se/
Postat av: h

du är så jävla bra

2013-01-10 @ 07:33:20
Postat av: Emma Lööv :))))))

jag saknar dig kompis!!

2013-01-17 @ 19:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0