22.55

hittade listan här

10 saker jag tycker om:
sommarregn
kramar
systers asgarv
winnerbäck
hallon
bajsskämt
brunbrända ben
landet
nya böckers lukt
sitta på köksbänken medans pappa lagar mat 


9 saker jag tycker mindre om:

skolpress
velighet
osäkerhet
hardstyle (haha)
saknad
matte
hemlängtan
lägenheter
bortsprunga hundar

8 platser jag tycker om att vara på:
Farmor & Farfar. alltidalltidalltid
Hemma på landet 
Sova med huvudet i Adams knä
Sälen 
Skolan (otippad)
Hemma hos malle.
Thailand (haha)
Där det finns hallon att plocka 


7 saker jag vill göra i framtiden:
Inreda en eget hus
Vara stolt över mig själv
Skaffa en hund
Resa
Bevisa saker, mest för mig själv. Men ohälsosamt nog också tvärtom.
Vara kär
Inse att jag inte har något att bevisa

6 saker jag är rädd för:
Att tappa kontakt med vänner efter gymnasiet
Sjukdomar
Bli ensam kvar 
Låta andra gräva bland mina känslor 
Tunnelbanor
Och sprutor såklart 


5 böcker jag tycker om:

En bok om kärlek - Michaela Forni
Kapitulera omedelbart eller dö - Sanne Näsling
Vad är så skört att det bryts om du säger dess namn - Bjørn Sortland
Ett ufo gör entré - Jonas Gardell
Boktjuven - Markus Zusak

4 ord som beskriver mig:
Konstig
Kortast
Glad
Ivrig 


3 saker jag ser fram emot:
Studenten
Livet
Gyllene tider 

2 fina bloggar:
http://leloveimage.blogspot.se/
http://hannaek.com/

1 bra låt:
Vilja bli - Oscar Linnros 

Trackback
RSS 2.0