DECEMBER

TJÄNA! Här kommer den sista slatten av 2017. Håll tillgodo! 
 
Jag har dansat mycket. Mestadel på Olerays, med personer som är betydligt mycket äldre än mig själv. Det har varit kul. Älskar ni också att dricka vin samtidigt som ni fixar er?????? Jag gör. 
Gulligaste katten.  
Var upprörd över korkade krönikor, där nån person har skeva ideér om feminism och typ vill kalla det jämnstäldism istället som om det skulle göra saker bättre? Och som också säger att "vi måste fokusera på de verkliga problemen" Man ba??????!?!?!?!?!??!?!? 
Jag när jag läser krönikan. 
SKRÄLL att KENT ligger högst upp. 
Vässan ändå <333 
Farmor och jag gick på lucia i kyrkan! Bästa! 
Färgat håret för asmycket pengar. Fint va. 
JULEGRAN obligatoriskt. Alla med plastgran borde skämmas. 
Fint på julaftonsmorgonen när mor och jag var påväg till träningspass! Bra start på dagen! 
Min katt Alva önskar alla ett gott nytt år! 
Det var julafton och det var i vanlig ordning mycket trivsamt!
Sjukt att det var 2 år sedan jag firade jul i 30 graders värme på en strand. 
Manspreading bio! Såg the greatest showman och va nog lite besviken. Den får 4/10. 
Bästa med december är att den här tjejen varit hemma i Vässan <3 
Och så blev det nyårsafton! Vi käkade trerätters och kramades. Gillar dom här så mycket! 
 
Det var allt i December. Nu är jag pepp på 2018! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0