MARS

Hej amigoz, 
 
Jag har haft det bra i mars, även om det inte uppfattas så.
Jag lovar. I perioder mår jag otroligt bra, ju.
 
Har skrivtorka den här månaden, har svårt att formulera och reda upp. Det blir ett lite törrt inlägg. 
 
• Jag har överlevt en gymnasiekurs i matematik. Sinnes. Hade glömt hur mycket presationsångest som plugg innebär. 
 
 
• DET HAR VARIT SOL! Fattar ni. Helt sjukt. Vi har grillat korv i solen. 
 
 
• Mycket selfies i mars. 
 
 
• Har åkt spark med farmor. 
 
 
• Och ätit lunch med de här ♥
 
• Bästa instabilden i mars. Garanterat. 
 
 
• Har ofta märkliga blåmärken efter utekvällar?????
 
 
• Exemplevis från den här. Måste ev lugna mig med det här festandet igen. Det har spårat lite på sistonde, mer om det längre ner :)))))
 
 

"Om ett tag kommer du över mig på en sommardag,
träffade du nån annan hon är lugn,
 
inte ett dugg som mig hon kan laga mat och vill ha många ungar
men sedan drar du ett skämt och får dra det igen
och tänker det hade Ana fattat

Och sen går ni på club,
ser att golvet är tomt och tänker här hade Ana dansat."
 
Det är en ganska löjlig text, men när jag hörde den första gången lyssnade jag på första versen om och om och och om och om igen. 1000 gånger säkert. För det är så det känns. Hör mig själv säga "det känns som att jag aldrig kommer att kunna bli kär i någon annan" och jag undrar hur lång tid det ska ta innan jag slutar säga så. 
 
 
• Ätit taco med den här favortien. 
 
 
• Skön kontrast mot nästa bild 
 
 
• Här har jag somnat gråtande och vaknat av gråt. K.u.n.d.e inte sluta. Det var nog en blandning av bakisångest, utsendeehets, icke-bakis-ångest, stress, utmattning, helttidsjobb och elaka kommentarer. 
 
Det är ändå, aldrig okej att kommentera hur någon annan ser ut. 
Akta er noga och väl för det. 
 
Det är märkligt.
 
Jag kan ofta känna mig ensam i så mycket. 

Ibland sitter jag vid ett bord med 15 personer runt och får elaka kommentarer.
Inget tar mitt parti. 
Då är jag ensam. 
 
Ibland säger min syster "Du är stark, du fixar det här"
Ibland sitter min pappa på en sängkant i 45 minuter och lyssnar på mitt hulkgråt. 
"Jag har aldrig försökt få dig att vara på ett visst sätt." säger han och han kramar mig hårt tills jag slutat hulka.
 
Då är jag inte ensam. 
 
•Ja ni vet, påskmiddagar, massa födelsedagar, hemvändare och allt som hör mars till.
Avslutade med fika hos bästa familjen med bästa personen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0