AUGUSTI

Hej vad det går! Här kommer augusti - lite sent men det går fint ändå. 
 
• Vi börjar i slutet av Augisti! Jag och min vän Cassandra for till Grekland och det var oerhört trivsamt. VÄLBEHÖVLIGT! 
•Kreta var oerhört fint! Dit kan jag verkligen åka tillbaka. Par-resa deluxe hehe. 
•Blåa dörrar e det bästa jag vet 
 
•Hur gör ni för att inte se ut som clown med rött läppstift??? Penna?
 
 
• Den här instapersonen säger mycket bra saker. 
 
 
• Jag saknar så mycket att ha katt.
 
 
• Fräsh. mmmm
 
 
• Mycket mat den här månaden. Jag gick på socerdetox och levde för att göra snygga maträtter haha.
 
• Jag gick på anisktbehandling och klämde mimillier  FYFAN - det gjorde pissont och som ni ser var jag svullen under ögat, det satt i hela månaden :))))) Och nu har jag nya ansiktsprodukter och har finnar KONSTANT. Fattar inte. Hur lång tid tar det innan allt kommer "upp till ytan"? 
 
 
• Två låtar jag lyssnat mycket på. 
 
 
• Mer mat 
 
• Det märks lätt i mitt bildflöde hur min realtion känns just nu. Det finns ofta när det inte är så bra, bilder som dessa. 
 
 
 
 
 
• Mina friends kom över på middag. Skulle aldrig överleva utan de idioterna. ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0