SEPTEMBER

Hej ni, 

Det regnar konstant nu. Utanför. Inuti. 
 
Det blir konstigt att skriva om september - när oktober redan känns mer i mig än någon annan månad det här året. Här kommer ett försök ändå. 
 
Skogen har varit min räddning den här månaden. Där behöver jag inte vara verbal, där behöver jag inte försvara eller förklara mina val. Jag ringer min farbror, säger; du måste följa med så jag inte går vilse. Han följer med och jag inser att han, av alla, är min tryggaste punkt i livet. Alltid densamma. Aldrig förändrad. 
 
 
Står upp för aborträtten varje dag. För V A R E N D A kvinna. Snart har Åkesson makten och då har inte ens vi den rättigheten. Fan. Tänker aldrig sluta ställa mig upp. 
 
 
Smoothie är bästa frukosten. Med ingefära!!!!! Ni måste prova. Och jordnötssmör. JA JA JA 
 
 
 
Min konstanta känsla hela September. 
 
 
Vi var på 20-tals galej. Och jag tänker att jag aldrig kommer kunna bli kär i någon annan. 
 
 
 
HUR läskigt????? Har beställt en sånhär och tror att jag kommer dö av att använda den. Om det inte kommer något Oktober inlägg så vet ni varför. 
 
Jag har också haft kalas och det var en så så så så så så så bra kväll. Bästa med september.
Och nu är ingenting sig likt. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0