OKTOBER

Hej & Hå! Här kommer oktober som flugit förbi. Så skönt. Aldrig förstått vitsen med den här månadnen, onödig. Den har typ varit en sober oktober och jag har ägnat mig åt terapi-arbete som att t.ex packa 3000 brev och andra evighetsjobb. Insett att sådant hjälper mig när jag har saker som skaver i mig. Att göra någon slags nytta. Att göra samma sak om och om igen. 
 
•Jag har börjat använda hjälm. Men jag har inte sagt något till mamma om det, vill att hon ska tro att jag är too cool for it.
 
 
•Jag fick tips av Calle att lyssna på detta avnsittet. Shit. Så bra. Jag har svårt för dessa slags instagramprofiler som har putsade konton och en glammig yta. Vill skrapa på den. HÄR bevisar dem motsatsen. Det är lätt att få en bild av en person genom sociala medier, under ytan finns ju alltid så mycket mer. 
 
 
 
•M.Å.S.T.E. K.O.M.M.A I.H.Å.G
 
 
•Ems♥
 
 
•Tycker det syns så tydligt hur ledsen jag är inuti på denna bilden. 
 
 
•Har börjat göra smootihe på GRÖNKÅL, tycker det är gott. Det blir liksom lite rivigt. Gillar rivigt. 
 
 
•KISSEN ♥ Jag tror på riktigt att djur kan känna av hur människor mår, den här katten brukar inte vilja vara nära mig utan tvång, men hon har varit så mysig på sistonde. Velat va med å sitta i knät å så. Tror hon vill trösta. Mvh Crasycatlady. 
 
 
 
•Mycket selfies denna månaden ha ha.
 
 
•Frulle i sängen mmmh <3 Vill alltid äta frulle i sängen. 
 
 
•Far och jag har målat min "sängvägg". Efter att ha bott i den här lägenheten i 8 år så blev det tillslut klart. Svårt att fånga på bild, men jag är supernöjd! Känns som ett mer färdigt hem nu.
 
 
•Hahaha alltså jag försöker lyckas med att få ner mitt huvud på knäna. Går ju sådär som ni kan se. 
 
 
•Förmiddagsfika <3333
 
 
•Jag har köpt en ny mössa! 
 
 
•Möts av detta hemma och det gör så ont i mig. Fast det är också fint. Jag är så ledsen över att det blev som det blev. Jag har haft svårt att sätta ord på vårt avslut. Jag får frågor men kan liksom inte formulera orden. Det känns mycket, men jag kan inte bygga meningar på känslorna. Jag har kommit fram till en sak ändå. Att jag kämpade, jag kämpade fan ögonen ur mig för att det skulle funka. Jag har gråtit, skrikit, sparkat, dragit, kramat, bönat och bett för att få oss att funka - jag har med varenda del av mig försökt att rädda oss.
 
 
•På slaketeriet finns bästa hamburgaren!!!!
 
 
• Fast jag är också jagad av bakterier mmmmmm 
 
 
•Vill skriva tusen kärleksförklaringar till den här varelsen.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0