April

HEJE på er ♥
Det har varit tyst, tomt och kallt i april. Och jag förundras över hur jag varje månad fokuserar så starkt på att ta mig till nästa. Ej ett koncept att rekommendera.  
 
Håll i hatten nurå:
 
 
• HAHA alltså vet inte varför jag börjar med den här bilden. Det enda jag ville säga med detta var att bästis Ville kom hem från en massa resande och det är gött att ha tillbaka sin safety-zone-person i svearike. (Det här är inte Ville men Ville var närvarande) 
•  Jag & Jempa var på en mässa i stockholm för att försöka reda ut framtiden, det gick sådär. 3 dagar senare skedde terrorattacken på Drottninggatan.................................(har svårt att sätta ord på känslorna för detta så vi lämnar det) 
 
• Loulou klockan 07.00 på en måndag "Får jag låna din kaffebryggare"
 
 
• Jag har fått panikkänslor över att bo i stan, hatar trappor. Hatar balkonger. Det har gått sådär med att hitta något annat dock.
 
 
• Här var vi på vallby friluftsmusem och jag var som ni ser skitförbannad. Men det var ett gulligt får.
 
 
•Dagen efter terrorn hände detta?????? Trodde det va ett skämt i typ ett dygn.
 
 
• Gillade detta.
 
 
• åhhh  alltså jag blev så ledsen när jag läste det här :///////// 
 
 
• Bevis för att jag inte alltid är the angel i vårt förhållande. Jag kan vara så fruktansvärt dum mot honom ibland, skrika hög, komma med tomma hot och skriva sånt här. :(:(
 
 
 
• Jag har försökt att göra någon big change med matvanor. Det har väl gått sådär, men men. 
 
 
Frukost på hotel Plaza och sen gick vi på bio!!!! Bästa söndagen på länge!
 
 
• Jempa fyllde år och jag hittade den här gamla godingen i mina arkiv. HEHE ♥ Älskar att vi varit vänner i en evighet. 
 
 
 
 
• HAHAH är detta också bevis på att jag är ganska taskig mot Märt? 
 
 
• Det har varit lite sooooool och vinterskorna är typ undanstoppade. FETTTTTTT
 
 
• Alltså FY för bilar. Varje gång jag använder en så går den sönder??????? Om detta sker så låter bilen som en rallybil - ba så ni vet :))))))))) 
 
 
April slutade med att jag hade 38 graders feber och sov från 19.00 fram till 1 maj. Det var okej, jag är ändå alltid livrädd för att valborg ska floppa haha, knäppt.  JAJA HEJA HEJA SNART SEMESTER 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0