Januari

Ska försöka att göra en månadsresumé varje månad, bara för kul!

K U L   VA!!!!!

 
Firade in året med dessa pärlor. Dem är så frukansvärt viktiga för mig. Det slutade dock med att jag fyllegrät på mitt varadgsrumsgolv med en askitigt långklänning på. Dagen efter sa Martin förlåt och jag grät innan han ens klivit in i min hall.
 
 
Någon tappade mig på dansgolvet.

HAHA. Vet inte vad Martin skulle säga om denna bild? Men en av anledningarna till att vi typ aldrig kommer bo tsm. Dör. Stank bajs i mitt hem i flera dagar innan han kom tillbaka för att ta bort detta. Hehe.
Jag har haft otaliga disskussioner med min boy om tjejers utsendee. Hurvida personer är "tjocka" "feta" och vad är ens skillnaden? Och vad spelar det för roll, egentligen? Och varför är det mer relevant att prata om en tjej som är "tjock" än en person med penis? 
 
Min mamma fyllde år och vi gick på bio och åt god god mat. Jag försökte övertala min far till att ha 60 års fest med argument som "det är nu eller aldrig" haha.. vi får se om det funkade. 
 
 
 
 
 Blivit full med denna. Insett att jag kanske aldrig varit kär i någon annan än honom. 
Börjat läsa Fornis bok "Jag är inte perfekt,tyvärr."
Hängt med dessa. Blir imponerad och inspirerad av mina vänner varje gång vi ses. 
Här kidnappade Martin en galet stor katt, som var mega mysig. Ville behålla den för alltid. Men den fick gå hem. 
Vill tillägga att jag även tycker att kvinnor även ansvar för hur vi behandlar andra kvinnor.
Försöker peppa tjejer konstant!!!! v i k t i g t 
Funnneeeey 
 
Det gick undan! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0