NOVEMBER

Hallå November! 
 
•Vi åkte till SHANGHAI! Far min fyllde 60 och jag och min syster överraskade med att dyka upp på flygplatsen. Bästa pappan <3 
 
 
 
•Hängt med de här två såklart, tycker så mycket om. 
 
 
•Har sjukt ljus i min lägga ibland 
 
 
•HÖHÖHÖ kollar på denna när jag är ledsen. Pappa stavar som en sann A-elev. 
 
 
•Haha MISSSEEEEN <333333 en av oss tycker om den andra, gissa vem.
 
 
•När man festar, festar man rejält. 
 
 
•<3333
 
 
•SÅ jävla mysig fika. Med mackor i folie - det är det mest nostalgiska som finns ju. 
 
 
•Föreläsning om anding! Så spännande! 
 
 
•FIka fika fika fika fika 
 

•Ännu mer fika 
 
 
 
•Här hade vi mysigaste drinkkvällen och sen gick jag på stan och diskuterade feminism med killar. Vilket ibland kan kännas som att springa i ständig motvind. 
 
 
•C-vitamin - probiotika - fiskolja - oreagonoil. Varje dag varje dag varje dag 
 
 
•Mysfika <33 Har tydligen spenderat hela november åt att fika. KAN JU INTE BLI BÄTTRE. 
 
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0