2017

Gjorde du något 2017 som du aldrig gjort förut?
 
Kompisdejtade <3 Vandrade, alltså BESTEG BERG!!! Var i Kina, överraskade någon på flygplats - DRÖM!!! Hoppade av plugg. Gjorde en  spraytan (för två dagar sedan höhö) 
 
Köpt en soffa, det finns en första gång för allt!!!
Sålt en bil, FYFAN hatar att sälja saker. 
 

Vilka länder besökte du?

Hmmmmm, Kina & Grekland <3

 En mobilanteckning:

 
NOTERA: Oredigerade och skrivet i affekt. 
 
Är det något du saknade år 2017 som du vill ha år 2018?

Bra hållning och FRAMFÖR FUCKING ALLT ett fungerande immunförsvar. (fjdkgdjgfjlgjfljlgjelr jest isege) 

 

En gång du grät:
På nyårsafton och på nyårsdagen pga kille. Har lovat mig själv att det aldrig får hända igen. Aldrig gråta över kille.

Jag har skrivit att jag grät mycket i april, kan inte komma ihåg varför. 
Tror att jag pendlat mellan att gråta av ilska och oro - och att det typ alltid varit kopplat till sjukdom, Martin eller framtidsångest. 

 

Vad var din största karriärsmässiga framgång?

Det här är en ganska löjlig fråga om man inte är typ Isabella Löwengrip. 

Och din största framgång privat?

Att jag vågat mer. Velat mindre. Förstått att det är viktigt hur jag mår. Och att jag är viktig. En konstat kamp såklart. Men medvetenhet för oss framåt osv osv. 

Bästa tv-serie?

JAG KOMMER INTE IHÅG SÅNT HÄR - det gör mig fruuuuuustreraaaad.
Meeeen stranger things, vår tid är nu, bachelor, bonde söker fru höhö.

 Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2017?

Sunday - Moby
Easy - Commodores 
Den sista sången - Kent  
Vienna - Billy Joel 
Oavsett - Oskar Linnros 
Sign of the times - Haryy styles 
Empty  - Kevin Abstract 
Bäst - Oscar Linnros 
Förlåtelsen - Kent (älskar den här låten mer än livet efter 3 öl) 
Herregud - Vidar Villa  (så dålig låt men blir glad glad glad av den) 100% för att jag tror att han bara säger glada saker i den. Det gör han säkert inte. Men jag tror det. OCH TRON är det sista som lämnar oss. GLÖM ALDRIG!!! 
Sexual - Zara Larssson   LÖÖÖÖÖÖÖÖÖV. så jävla bra. 

 
 

Vad önskar du att du gjort mer?

 Åkt skidor.

 

Den maträtt du åt oftast 2017?

hmmmm. Misstänker att det kan ha varit gröt. Ev broccoli. 

 Vad fick dig att må bra?
Landsbygden. Har så mycket att tacka landet för. 

Vem saknade du?

Martin. Har saknat honom hela året tror jag. 

Vad är du mest stolt över?

Att jag allt mer ofta valt att göra  - istället för att inte göra.
Och att det ibland har gått åt helvete och att det varit okej. 

TACK 2017 du har fan mestadels varit kamp, magi, ett helvete, fantastik, skit, oerhörd. Ah, ni fattar. 
Välkommar 2018 med öppna armar!!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0