1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1


ph: lenis blogg såklart

Tänk för att den här gullen fyllde 18 igår och det händer inte varje dag ska jag säga er.

Vet ni? Hon säger saker som "helt enkelt" och "men herregud" när hon tycker att jag krånglar till saker. Hon har bästa skrattet och alltid plåster i väskan. Hon gillar mat och vi blir irriterade på varandra minst en gång om dagen. För att vi blir arga för samma saker. Typ så här kan det låta ibland "Skulle du ha hjälp med matten?" "Nej. Du pratar ju inte med mig?" (hehe)

Helene är en sån som märker när jag har ont i hjärtat och en sån som jag kan visa en ontimagentext eller bild för och inte behöva säga ett endaste ord. För hon vet liksom redan vad jag tänker.  Vi high fivear och säger "HEY BOWIE" och hon är guld. 

SÅÅÅÅÅ. Nu bjussar jag på ett GRATTIS I EFTERSKOTT grattis lenis hjärta hjärta hjärta min broder.

Kommentarer
Postat av: helene

tack tack tack tack mitt hjärta!!!!!!!!!! du är bättre än bäst. HIMLA BRA ÄR DU BRODER TUCK hjärta hjärta hjärta hjärta hjärta hjärta hjärta hjärta hjärta hjärta hjärta hjärta hjärta hjärta hjärta hjärta hjärta hjärta

2012-03-07 @ 23:17:45
URL: http://helenesoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0