47

Skrev en lista med 34 saker jag tycker om på min förra blogg.
Fyller på och tar bort lite och här är den nya listan

1.När allt är skit och han skriver ett "hej" och allt blir mycket bättre

 

2.Moppe och cykelturer hem fina sommarlovsnätter

 

3.När pappa och jag åker ner till sjön, doppar oss och åker direkt hem igen

 

4.När man träffar någon man känt länge men inte sett på några måndaer och så ger man varandra en kram och sen tittar man på varandra och säger "fan va kul att se dig, ge mig en kram!"och så kramas man igen

 

5.Sitta i söta pojkars knä och för en stund känna att vi är det enda som finns

 

6.När man träffar någon för första gången och klikar så där på en gång - och liksom highfivar allt bara för att man är så lika

 

7.Ringa till Tove och säga att jag är rädd när jag cyklar hem ensam, fast jag egentligen bara ringer för att jag saknar henne

 

8.När jag säger något och Malle svarar med "det är så typiskt dig."

 

9.Se söta pojkar springa efter bollar och låtsas att jag är intresserad - även fast fotboll egentligen är bland värsta jag vet

 

10.Dricka proviva med bästa vän

11.Analoga kameror

 

12.När katten kryper långt in på halsen, somnar och snarkar så att jag inte kan sova. Sen ler jag lite för mig själv och somnar till tanken att jag tycker om den lilla varelsen löjligt mycket

 

13.Fiskbullar i hummersås med makaroner och ketchup

 

14.Äpple och lingonsylt

 

15.När farmor säger "på min tid" och  berättar en liten historia

 

16.Tänka på någonting bra eller fint och bli sådär pirrig i hela kroppen

 

17.Gamla människor som håller varandra i handen.

 

18.The notebook

 

19.När min pappa säger " du har alltid varit lite tvärtemot, men skulle du inte vara det, så skulle ju du inte vara du."

 

20.Lars Winnerbäck

 

21.Säga "cp" och lespa lite

 

22.Vara med människor jag inte kan vara någon annan än mig själv med

 

23.Killar med brunt lockigt hår och bruna ögon

 

24.Kärleksblicken (haha klyschig, går det här för långt?)

 

25.

 

26.När guys är fulla och tar upp gamalt skit

27.Bertfilmer

 

28.När min syster asgarvar

 

29.Somna i soffan med Tove och vakna klockan fem för att gå och lägga oss i sängen

 

30.Skåne

 

31.Wasabinötter

 

32.Nya böckers lukt

 

33.Internskämt

34.http://greysgifs.tumblr.com/archive


35.vaniljbullar

36.lovequotes



37.äta mango med bästa mongosarna

38.sala såklart.

39.fika hos farmor helst på söndagar såklart

40.när han ringer och inte vill lägga på 

41.flyga på moln

42.göra dubbelhakor

43.Daniel Adams-Ray

44.sitta på köksbänken medans pappa lagar mat 

45.möta någon bra person på tågstationen och mötas så där som på film när den har gått av tåget.

46.http://lovequotesrus.tumblr.com/

47.och ER såklart. 

PUSS

Kommentarer
Postat av: lennypenny-plocka upp en penny och du har lycka hela daaaan

och sala såklart ja. sala diggar säkert dig med. och duvet 25.....är tom din nöt. puss

2011-10-27 @ 18:28:21
URL: http://helenesoderstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

Håller helt klart med dig på nr 9! haha

Måste säga att det känns lite ensamt utan dina dubbelhakor om dagarna nu när vi inte träffas typ varje dag.. Men bara av att kolla in på din blogg känns allt genast mycket bättre! :D haha

2011-10-27 @ 21:53:21
URL: http://mremma.blogg.se/
Postat av: hej igen lenny här eller

jag förstår. det där med 25an. när det gör ont som det knakar är utanför-väldens-gränser-jobbigt. PUSS

2011-10-28 @ 14:12:29
URL: http://helenesoderstrom.blogg.se/
Postat av: DAISY

Åh vad fint skrivet!

2011-10-29 @ 01:58:25
URL: http://daisykewk.blogg.se/
Postat av: DAISY

Tusen tack! Vad kul att du tycker det :)

2011-10-29 @ 15:20:00
URL: http://daisykewk.blogg.se/
Postat av: malle

världens bästa är du. världens bästa tebbe <3

2011-10-29 @ 22:26:49
Postat av: Tebbe

världens bästa malle<3

2011-10-30 @ 13:46:55
URL: http://oronsus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0