September

Hej vänner! 
 
Här kommer septembermånad. 
 
 
♥ Sjukt att för två veckor sedan gick det fint att ha jeansjacka. NU --> Svinkallt 
 
 
 
 
♥ Har haft en vegomånad. Det har gått bra! Förutom att jag råkat äta baconost. + att qournfärs ger en såna sjuka gaser i magen?? 
 
 
♥ Min nya GOA granne. Så bra grej. 
 
 
♥ Här krigade vi mot LUND och VANNNNNNNNN 
 
 
♥ Min balkong är det enda som är trevligt i min lägenhet och det enda som jag kommer sakna om jag flyttar. 
 
 
♥ Min nollningsgrupp hade temat UNICORN. HÖHÖ
 
♥ MMMMM livet utan bil är spännande och utmanade för mig :) 
 
 
♥  ASSÅ HBG!!!!!! Älskar den här staden reeeeeedan 
 
 
♥ MYSSSSKVÄLLLEEEEN 
 
 
♥ Det här är min viewwwwwww oki FATTAR NI? 
 
 
♥ Här sitter gumman å njuuteeeeeer
 
 
♥ Ska jag berätta vad det bästa med HBG är? Det går att TURA till Danmark och köpa alkohol svajnbilligt. EEEEEEH?! Kan ens studentliv bli mer optimalt? 
 
 
♥ Är TOTALT hänförd över dessa tvättmaskiner. De är så snabba?!
 
 
♥ HAHA asså den här ta-bild-med-nummerlappen grejen? Mina ser alltid ut såhär? 
 
 
♥ Jag sa OOOOOAAAAA HELSINGBORG JAG SA OOOO AAA HELSINGBORG!!!!!!
 
 
♥ Går till lokala matbutiken såhär och det är fan det ENDA rätta. Ni som byter om till jeans för att gå till ICA. Vilka är ni? 
 
 
♥ ÄTA BÖR MAN ANNARS DÖR MAN 
 
 
♥ MMMMMMMMM här vare galej
 
 
♥ Och häääääär kom det första breakdownet. mmmmm :)))))) Att byta stad, att inte ha någon trygg punkt, inga vänner, ingen familj, ingen som känner DIG på riktigt är sååååån utmaning för mig. Tappar fotfästet vissa dagar. Och det är OKEJ såklart. Heja mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0