#dagboksutdrag

♦ Vill berätta så mycket men inga orda faller på rätt plats längre.

♦ Jag trodde aldrig jag kunde bli såhär kär, säger jag till honom.




"Det är någon som försöker säga mig något, det måste det vara."
För allt kan inte vara så upp och ner utan anledning.

♦ Eller så faller man isär tills man inte kan falla mer.

♦ Lyckorus, hjärtslag och andetag.





♦ I natt har jag velat plocka ur mitt hjärta för att aldrig mer behöva känna mig så ensam och bortglömd som jag faktiskt gör.

♦ Och aprilhimlen har aldrig varit finare.

♦ Jag strök precis "sluta falla för idioter" på min -att göra lista-, för jag insåg att det är jag som är en idiot.





♦ När allt som var fint med honom inte längre finns och när han inte längre är det enda du tänker på. När jag inte gråter mig till sömns längre. när hjärtat inte skaver av hjärtesorg.

♦ "Jag tror att hon, precis som alla andra tjejer vill ha en kille som verkligen avgudar henne." 
citerat från_min hjälte

♦ "Jag är kär i dig. Jag vill alltid vara kär i dig."





♦ Jag andas in känslan av oduglighet och otillräcklighet och destruktivitet i varje andetag.

♦ Och om hela världen rasar samman av tvivel oro och osäkerhet. Vad gör man då?

♦ Jag tror att vår historia har börjat som en film ungefär. Det känns så. för i lördagsnatt klockan 2.05 kastade jag ner nycklar till honom från balkongen.

Kommentarer
Postat av: Jennie

så fint.

Postat av: Lisa

usch va vackert bästa

2012-08-02 @ 16:54:50
URL: http://lisaloord.devote.se
Postat av: Jenn.

Du är världens bästa poet och skrivare tebbe. Sätter ord på allt. Så jävla bra

2012-08-04 @ 12:56:26
Postat av: Alva

Jättefint skrivet och fina bilder! :)

2012-08-12 @ 22:00:54
URL: http://ingetlivutanbocker.blogg.se/
Postat av: matilda

ÅH. vad fint!!

2012-08-17 @ 19:58:21
URL: http://somsnus.blogg.se/
Postat av: Linnea

Fint!!!

2012-09-06 @ 08:51:08
URL: http://exekvera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0