Fyra. Vem var du för två år sedan?

För två år sedan gick jag sista termien i nian. Jag var femton år och skulle snart välja gymnasium. Och ni vet. Det kommer alltid vara något speciellt med de man gick ut högstadiet tillsammans med. Vi kände varandra utan och innan. Och blev som en liten familj den sista terminen. Jag letade mest efter pojken med de ljusa lockarna och hängde med bönder. Och allt det här känns lite blekt och långt bort efter hela två år, så det är svårt att beskriva det på ett bra sätt. Hade förjäkla långt hår och tandställning i alla fall. 

och håll i hatten nu hurrni. För här kommer bilder som är tagna för snart två år sen.












jag blir helt tagen av all denna snygghet. eeee. ah. bjussar på det här va. 



Kommentarer
Postat av: mallssooo

åh, bezto, finmys bilder och vikkert' sjujävla hår du hade! Jättesöttttttttt

2012-01-18 @ 09:13:04
URL: http://likethiz.devote.se
Postat av: broder jenn

hahaha, ÅH vilka bilder, hörru broder!

2012-01-21 @ 09:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0