Det fanns inget att egentligen fly från, bara inget mer att ge.

Jag skulle kunna skriva om besvikelse, om hur fingertopparna sveper över nyckelbenen en sista gång. Hur rösten sviker, hur kinderna vägrar torka. Hur man inte känner någonting förutom tomhet men samtidigt har ett inre som brinner upp. Skulle kunna skriva om febervarma kroppar, insvepta i hjärtmönstrade påslakan. Om kyssar som svider mot torra läppar, om magkramper och om att bara vilja kräkas ut alla ord man just fått höra. Om hårda tag i nacken, om hur marken under fötterna utplånas. Om skakandet och minnesögonblick. Det skulle kunna handla om hur jag stängde dörren, utan att veta om jag någonsin skulle återvända. Men det finns så mycket däremellan jag inte förstår.

LÄNKLÄNKLÄNKLÄNKLÄNK

klarasimonson.blogg.se!!!!!!

Kommentarer
Postat av: hanna

Vilken underbar blogg du har ... :)



Jag är med i en tävling hos Go Attention där man kan vinna ett VALFRITT PLAGG, super enkelt så var med du också :)

http://goattention.se



Chhaaooo!!

2012-01-20 @ 17:14:36
URL: http://goattention.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0