A simple hello could lead to a million things.

Här kommer en liten lista på några av mina favoritbloggar;



Rebecca
Det här är den finaste tumblr bloggen jag vet. Hur fint som helst.



Frida
För att hennes texter är guld. Och för att hon verkar vara så himla ödmjuk och genomsnäll.
Ibland gråter jag i min säng, mot ryggar och hela nätter.
Ibland inser jag att jag kommer få leva ensam i resten av mitt liv.
Ilband ringer farfar mig och frågar samma frågor dag ut och dag in.
Ibland skriver jag i min moleskine tidigt på morgonen om hur tragiskt
livet är och hur jag är på alla sätt precis som kärleken.
och ibland väljer man fel person att bli kär i.


Ibland gråter jag i min säng, mot ryggar och hela nätter.

Ibland inser jag att jag kommer få leva ensam i resten av mitt liv.
Ilband ringer farfar mig och frågar samma frågor dag ut och dag in.
Ibland skriver jag i min moleskine tidigt på morgonen om hur tragiskt
livet är och hur jag är på alla sätt precis som kärleken.
och ibland väljer man fel person att bli kär i. 



Alice
Hennes texter är magiska. Och det spelar liksom ingen roll vad hon skriver; för allt hon skriver blir bra.

Och jag klarar mig inte utan honom och allt som är han. Är ickefunktionerna och amputerad när han inte sitter mittemot mig vid bordet och äter brända köttbullar med tvärtomhanden. Behöver honom i samma förbannade rum, under samma täcke med ben i varandas lyssnandes till samma regn.



Hannah
Jag tycker att hon verkar vara så stark och jordnära på något vis. Och det tycker jag är så himla fint.



Christoffer
Han har fetaste klädstilen och finaste fotona.


Hanna
För att Hanna verkar vara så driven, spontan och målinriktad. Och för att hon skriver så himla fint och rätt.

Det är en fin tradition, en dag för alla hjärtan, men jag föredrar att säga jag älskar dig en gång för mycket skriva små lappar under hans täcke pussas i hela ansiktet på en lördag söndag måndag tisdag onsdag torsdag eller fredag. Vilken vanlig dag som helst. Vilken dag som helst när trasiga hjärtan inte behöver gråta för att det finns en speciell dag för alla hela hjärtan.



Kommentarer
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

Hoppas du får en super bra onsdag! :D

2012-02-15 @ 01:11:43
URL: http://four.blogg.se/
Postat av: m.

Tack för fina tipsen.

2012-02-20 @ 11:43:02
URL: http://an0rakcity.blogspot.com
Postat av: Frida

Du fick mig nyss att le över din kommentar och det du skrev.

Tack raring, verkligen tack så mycket.

Känns bra i hjärtat ska du veta.

2012-03-02 @ 23:31:25
URL: http://neonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0