svårt att sätta ord på känslor idag.


Jag skulle väl kunna påstå att jag är rätt svår i vanliga fall men idag är jag nog svårare än vanligt. Men hej. Jag har haft en förbannat fin helg. Hängt med mangosar på fotomässan och senare myst med dom i en liten lagom lägenhet. Vackert. Åkt för mycket läskig tunnelbana och haft kloka disskusioner med pappa om varför alla Stockholamre är stressade. Och idag försöker jag sätta ord på fina känslor utan några vidare resultat. Och han skriver att han saknar mig och jag saknar honom. Jag måste plugga men det finns så mycket bättre saker att göra. Som att äta glass typ. Men jag ska lukta lite på tröjan som luktar precis som honom och ta tag i det där förbannade plugget ändå. p u s s mina bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0